شرکت J.M. Smucker در 2 دسامبر واگذاری تجارت کوکی Voortman را به Second Nature Brands نهایی کرد. برند دوم نیچر در اواخر اکتبر موافقت کرد که این کسب و کار را با قیمت حدود 305 میلیون دلار خریداری کند.
این معامله شامل یک کارخانه تولیدی استیجاری در برلینگتون، انتاریو، و تقریباً 300 کارمند است که به تجارت تبدیل خواهند شد.
Voortman Cookies که در سال 1951 تأسیس شد، از یک نانوایی همیلتون، اونت.، که توسط دو برادر هلندی، ویلیام و هری وورتمن، افتتاح شد، به تجارتی تبدیل شد که به عنوان بازیکن شماره 1 در ویفرهای خامهای و کلوچههای بدون شکر شناخته میشود. در سال 2017، Voortman تحت یک راه اندازی مجدد نام تجاری قرار گرفت که شامل لوگو و بسته بندی جدید، فرمولاسیون جدید و طعم های به روز شده بود. J.M. Smucker این تجارت را در نوامبر 2023 به عنوان بخشی از خرید 5.6 میلیارد دلاری Hostess Brands خریداری کرد.
Second Nature Brands یک شرکت سهامی خاص از شرکت سهامی خاص CapVest Partners LLP، نیویورک است. از دیگر برندهای موجود در سبد دوم طبیعت میتوان به آجیل کار، اسنک دوم طبیعت، اسنک سهله، ساندرز و براونی برتل اشاره کرد.
J.M. Smucker گفت که برند Voortman در سال مالی منتهی به 30 آوریل تقریباً 65 میلیون دلار فروش خالص داشته است که نشان دهنده سالی جزئی از فروش خالص گزارش شده در نتایج بخش Sweet Baked Snacks پس از خرید آن در 7 نوامبر 2023 است. برای سال مالی 2025. جی ام اسموکر پیش بینی کرد که برند Voortman حدود 150 میلیون دلار درآمد داشته باشد فروش.
مارک اسموکر، رئیس، رئیس و مدیر اجرایی J.M. Smucker در اظهاراتی به همراه انتشار درآمدهای سه ماهه دوم خود در 26 نوامبر، گفت که واگذاری Voortman “بر استراتژی ما برای تمرکز منابع بر بزرگترین فرصت های رشدمان تاکید می کند.”
او گفت: «بهعلاوه، ما اطمینان میدهیم که شبکه ما برای باز کردن قفل هزینهها، کاهش پیچیدگی و کیفیت رانندگی کاملاً بهینه شده است.»
در رابطه با بسته شدن معامله Voortman، J.M. Smucker راهنمای فروش خالص سال مالی 2025 خود را به روز کرد. این شرکت گفت که اکنون انتظار دارد فروش خالص 7.5% تا 8.5% نسبت به سال مالی 2024 افزایش یابد که از پیش بینی قبلی خود از رشد 8.5% به 9.5% کاهش یافته است.
J.M. Smucker گفت: “راهنمای فروش خالص به روز شده منعکس کننده حذف تقریباً 65 میلیون دلار از فروش خالص واگذار شده در سال مالی 2025 است که تأثیر فروش خالص تخمینی به طور مساوی در طول باقی مانده سال مالی توزیع شده است.” “بر اساس مقایسه، انتظار می رود فروش خالص 1٪ تا 2٪ افزایش یابد که فروش غیرقابل مقایسه در سال جاری را از خرید برندهای Hostess و فروش غیرقابل مقایسه در سال قبل مربوط به واگذاری چاشنی Voortman، کانادا و غیرقابل مقایسه نمی کند. مشاغل سهله اسنک».
J.M. Smucker چشم انداز خود را برای سود هر سهم تعدیل شده در سال مالی 2025، جریان نقدی آزاد، مخارج سرمایه و نرخ موثر مالیات بر درآمد تعدیل شده حفظ کرد.
منبع:foodbusinessnews