راه حل بدون نگرانی OnePlus Green Line در روز جمعه توسط این شرکت به عنوان بخشی از تلاش هایش برای مقابله با مشکلات سخت افزاری مرتبط با صفحه نمایش گزارش شده توسط مشتریان در این کشور در هند معرفی شد. این شرکت می گوید یک لایه PVX جدید بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود معرفی کرده است که ادعا می شود دوام بیشتری را ارائه می دهد و در عین حال احتمال ظاهر شدن خطوط سبز روی صفحه را کاهش می دهد. OnePlus همچنین ضمانت مادام العمر صفحه نمایش خود را در برابر مشکل خط سبز به همه گوشی های هوشمند خود تمدید کرده است.
راه حل بدون نگرانی OnePlus Green Line بخشی از پروژه Starlight است
این شرکت میگوید که با شرکای تولیدی خود روی یک لایه PVX جدید کار کرده است – یک ماده لبهبندی که مقاومت بهتری در برابر عوامل جوی و مواد شیمیایی ایجاد میکند – که در تمام نمایشگرهای OnePlus AMOLED گنجانده خواهد شد.
وان پلاس هنوز فاش نکرده است که آیا مدلهای موجود که هنوز در حال تولید هستند به لایه جدید PVX مجهز خواهند شد یا اینکه در مدلهای گوشیهای هوشمند آینده مانند وان پلاس 13 عرضه خواهد شد.
این شرکت همچنین میگوید که بیش از ۸۰ آزمایش را بر روی تلفنهای هوشمند خود انجام میدهد، از جمله آزمایش «Double 85» که نمایشگرهای مورد استفاده در تلفنهای این شرکت را در دمای بالای ۸۵ درجه سانتیگراد و تا ۸۵ درصد رطوبت قرار میدهد.
علاوه بر این اقدامات، این شرکت می گوید که اکنون ضمانت مادام العمر خود را در برابر مسئله “خط سبز” در همه مدل های تلفن هوشمند خود گسترش داده است. OnePlus قبلاً بدون هیچ هزینهای برای مدلهای منتخب تحت تأثیر این مشکل، تعمیرات ارائه میکرد، و برنامه تعمیر اکنون هر گوشی تولید شده توسط این شرکت را پوشش میدهد – این شرکت هنوز لیستی از مدلهایی را منتشر نکرده است که مشخص است تحت تأثیر مشکل خط سبز قرار دارند.
روز پنجشنبه، این شرکت از ابتکار جدیدی به نام Project Starlight رونمایی کرد که بخشی از تلاشهایش برای بازنگری در تجربه خدمات مشتری در کشور است. OnePlus می گوید که 500 میلیون تومان هزینه خواهد کرد. 6000 کرور در یک دوره سه ساله، راه اندازی مراکز خدمات جدید و بهبود خدمات ارائه شده توسط مراکز تعمیر شخص ثالث.
منبع:gadgets360