استارتاپ دسر راویولی شکلاتی Pastazerts از زمان صحبت با Food Entrepreneur در ماه ژوئن تغییرات کمی را تجربه کرده است. استفانی برویک، یکی از بنیانگذاران Pastazerts، گفت که این استارت آپ با یک سازنده شریک شده است، فرمول آن را بهینه کرده، حضور خرده فروشی خود را گسترش داده و یک کمپین تامین مالی جمعی را برای تامین مالی این رشد آغاز کرده است.
برویک گفت: «مطمئناً هزینههایی در پیش داریم و این اولین جمعآوری کمک مالی ما است، بنابراین فکر کردم برای من خوب است که انگشتان پایم را بیشتر در یک دور بدهی فرو ببرم.
این شرکت که از زمان راه اندازی خود راه اندازی شده است، قصد دارد بین 25000 تا 30000 دلار جمع آوری کند. برویک گفت که این افزایش به Pastazerts کمک می کند تا هزینه تولید کننده، توزیع، خرید موجودی، نمایش های داخل فروشگاه و نمایشگاه های تجاری آتی را تامین کند.
او گفت: «این یک دور بدهی است (و) با سود 14 درصد در 35 ماه به سرمایه گذاران بازپرداخت می شود. ما باید به حداقل 25000 دلار برسیم تا بتوانیم بودجه دریافت کنیم.»
شراکت با یک تولیدکننده به شرکت اجازه داده است که از آشپزخانه تجاری خود خارج شود، که به بنیانگذاران “فضای تولید محدود” داده است.
او گفت: «ما حتی نمی توانستیم یک پالت به ارزش 48 کیس را در این انبار یخ زده آشپزخانه قرار دهیم. ما واقعاً به دلیل ذخیره سازی محدود بودیم و از نظر تعداد ساعت ها و مدت زمان تولید ما محدود بودیم. پنج دقیقه طول کشید تا دو دستگاه تولید کنیم.»
در حالی که همکاری با شرکت تولید کننده ماکارونی پر شده به شرکت اجازه رشد داده است، همچنین شرکت را وادار کرده است تا فرمول راویولی شکلاتی خود را به روز کند تا با مشخصات شرکتهای سازنده مطابقت داشته باشد.
برویک گفت: «ما توانستیم خمیر خود را طوری فرموله کنیم که از طریق همزن کوچک پایه ما (و) ورق خمیرمان جا بگیرد. «نوع خمیر (ما استفاده میکنیم)، نحوه فرمولبندی آن برای من در تولید شخصی کار میکرد (اما لزوماً با ماشینآلات بزرگ در شرکت سازنده کار نمیکرد». بنابراین، ما مجبور شدیم عقب نشینی کنیم و به همکار اجازه دهیم تا به ما کمک کند تا بفهمیم که فرمولاسیون باید چگونه باشد.”
به گفته برویک، فرمول راویولی شکلاتی، که یک لایه نازک از خمیر شکلاتی است که با پودر کاکائو ارگانیک فرموله شده و طعم شکلات تیره را با پر کردن پنیر خامه ای ترکیب می کند، به امتیازات کوچک و جزئی نیاز دارد.
این فرمول اکنون دارای پودر کاکائو کمتر، شکر تصفیه شده به جای پودر قند است و شکلات کمتری در خمیر دارد.
برویک گفت: «ما اندازه راویولی را افزایش دادهایم، بنابراین اکنون اندازه آن دو برابر شده است، بنابراین این به معنای پر کردن دو برابر است، که فکر میکنم بیشتر مردم واقعاً آن را میخواهند. “(ما) از پودر قند استفاده نمی کنیم، زیرا برخی از عوامل کلوخه در آنها وجود دارد.”
Distribution نیز از زمان همکاری با سازنده مشترک، برای شرکت بهبود یافته است. به گفته برویک، این طرح این است که از خردهفروشیهای محلی نیویورک شروع شود و اکنون که تولید شرکت میتواند توسط سازندهاش انجام شود، در سطح ملی گسترش یابد.
او گفت: «ما همچنین در حال انجام خدمات غذایی هستیم. ما فکر میکنیم که این محصول واقعاً برای سرآشپزها تنظیم شده است که بتوانند پیچ و تاب خود را روی آن بگذارند (Pastazerts) و آن را در منوی خود قرار دهند. خدمات غذا عامل بزرگی برای ما و کانال های فروش ما در سال 2025 است.
شراکت با شرکت سازنده نیز به معنای چرخش به عنوان یک صاحب کسب و کار بوده است. Berwick اکنون بر روی انجام سفارشات خرید، انجام نمایشها و فروش در فروشگاه متمرکز شده است.
برویک گفت: «این یک افق جدید برای من است. من خودم را در موقعیت جدیدی می بینم زیرا حداقل سه روز در هفته در آشپزخانه بودیم. از جایی که زندگی می کنیم تا رسیدن به آنجا راه طولانی بود و زمان زیادی را صرف کرد.»
منبع:foodbusinessnews