قهوههای زنجیرهای اعلام کرد که از 22 اکتبر، مردم در ایالات متحده، کانادا و سایر مکانهای منتخب بینالمللی میتوانند دو نوشیدنی جدید را با مشارکت فیلم آینده “Wicked” خریداری کنند.
نوشیدنی های با زمان محدود از شخصیت های اصلی فیلم، گلیندا (جادوگر خوب جنوب) و الفابا (جادوگر شریر غرب) الهام گرفته شده است.
به گفته ناتالیا واسکوئز، سازنده نوشیدنی استارباکس، معجون صورتی گلیندا «الهام گرفته از شخصیت درخشان گلیندا و البته ارتباط نمادین او با همه چیزهای صورتی است» و دارای یک نوشیدنی تازه کننده Mango Dragonfruit Starbucks است که با شیر نارگیل، یخ و یک پیمانه یخ زده شده است. دراگون فروت خشک شده و روی آن کف سرد توت فرنگی غیرلبنی و آب نبات های رنگارنگ روی آن ریخته شده است.
نوشیدنی گلیندا استارباک
در همین حال، طبق گفته Rosalyn Batingan، توسعه دهنده نوشیدنی استارباکس، Elphaba Cold Brew “الهام گرفته از انرژی جسورانه و پوست سبز خیره کننده Elphaba” است و دارای Starbucks Cold Brew است که با شربت طعم نعناع شیرین شده و با فوم سرد ماچا غیر لبنی و آب نبات سبز رنگ شده است.
علاوه بر این، استارباکس کارتهای هدیه الهامگرفته از Wicked را نیز به فروش خواهد رساند. از آغاز 7 نوامبر، طرفداران همچنین میتوانند انواع لیوانهای «Oz» را با گزینههایی از مجموعههای Glinda، Elphaba یا Emerald City، بعلاوه سایر انتخابهای عمومی «Wicked» و سه لیوان از «Wicked» خریداری کنند. مجموعه سری Discovery.
«شرور» با بازی آریانا گرانده و سینتیا اریوو در 22 نوامبر اکران میشود، در حالی که «شرور قسمت دوم» قرار است در تاریخ 21 نوامبر 2025 در سینماها اکران شود. یک مسابقه تبلیغاتی برای این فیلم مورد انتظار در حال انجام است. فنجانهای استنلی «شرور» قبلاً باعث هرج و مرج در تارگت شدهاند، در حالی که به نظر میرسد والمارت قبلاً از ماکارونی و پنیر رمزآلود «شرور» خود که با پنیر صورتی یا سبز تغییر رنگ میدهد فروخته شده است.
منبع:today