در 9 اکتبر، Mountain Dew اعلام کرد که با لوگو و هویت بصری جدید “کوه را باز پس می گیرد”. ظاهر جدید اما قدیمی اولین به روز رسانی لوگو از سال 2009 خواهد بود و برای بسته بندی، تجهیزات، تبلیغات و موارد دیگر استفاده خواهد شد. مشتریان از تابستان آینده شاهد عرضه آن در فروشگاه ها خواهند بود.
این برند ظاهر جدید خود را «نگاهی تازه از میراث شبنم کوهستانی» مینامد، که امیدوار است طرفداران را با تاریخ طولانی و داستانی نوشابه زرد-سبز پیوند دهد. هویت جدید این برند توسط تیم طراحی و نوآوری PepsiCo ایجاد شد که همچنین لوگوی نوشیدنی پرچمدار خود یعنی پپسی را در سال 2023 دوباره طراحی کرد.
منبع:today