Chipotle شکایات مشتریان در رسانههای اجتماعی را پذیرفته و اعتراف کرده است که اندازه سهم آن در برخی مکانها کم بوده است.
در 24 ژوئیه، برایان نیکول، رئیس و مدیر عامل Chipotle تأیید کرد که زنجیره بوریتو اندازه سهم خود را در جریان فراخوان درآمد سه ماهه دوم 2024 شرکت ارزیابی خواهد کرد و اظهار داشت که شکایات در X، TikTok و سایر پلتفرمهای اجتماعی در این تصمیم نقش داشته است.
نیکول در طول این تماس گفت: «میخواهم یک دقیقه وقت بگذارم تا به نگرانیهایی که در رسانههای اجتماعی مطرح شده است، رسیدگی کنم. اولاً، هرگز دستورالعملی برای ارائه کمتر به مشتریان وجود نداشت. بخش سخاوتمندانه یکی از ارزش های اصلی برند Chipotle است. همیشه بوده و خواهد بود.»
نیکول گفت که دریافت بازخورد منفی، با این حال، باعث شد که این شرکت اجرای بخش خود را در کل سیستم خود، که شامل 3500 رستوران در ایالات متحده است، دوباره بررسی کند.
نیکول گفت: «ما بر اساس نظرسنجیهای مصرفکننده بر روی آن نمرات بخشهای پرت تمرکز کردهایم،» و افزود که این شرکت «احتمالاً حدود 10 درصد یا بیشتر از رستورانها را پیدا کرده است که نیاز به آموزش مجدد با آنچه که شرکت میگوید «استانداردهای درست» هستند، دارند. ”
نیکول گفت: «ما بر آموزش و مربیگری برای اطمینان از درست ساختن کاسهها و بوریتوها مجدداً تأکید میکنیم.
او همچنین گفت که مشتریان “اکنون بیش از هر زمان دیگری انتظار این را دارند” و این شرکت “متعهد به انجام این سرمایه گذاری است.”
بروهاها بر سر وعده های زنجیره ای بوریتو در اوایل ماه مه زمانی آغاز شد که کیت لی، منتقد و تأثیرگذار غذا، ناامیدی اخیر خود را از پیشنهادات چیپوتل ابراز کرد.
منبع:today