«مثل پادشاهی بخور که بودجهاش کم است. سه گزینه خوشمزه، سیب زمینی سرخ شده، نوشیدنی و ناگت، همه با پنج دلار – صبر کنید که درست نیست!» راوی آواز خوان در آگهی بازرگانی می گوید. “فقط تایید کرد که این قیمت واقعی است.”
معامله 5 دلاری Your Way Meal شامل انتخاب بین Whopper Jr.، Bacon Cheeseburger و Chicken Jr.، به علاوه سیب زمینی سرخ شده، یک ناگت مرغ چهار تکه و یک نوشابه است.
برگر کینگ در ابتدا در 29 می به TODAY.com تأیید کرد که وعده غذایی 5 دلاری را دوباره منتشر خواهد کرد. این حرکت فست فود سلطنتی را به جدیدترین در صف طولانی زنجیره های ملی تبدیل کرد که امیدوارند مشتریان آگاه به پول نقد را جذب کنند.
یکی از سخنگویان برگر کینگ در آن زمان به TODAY.com گفت: «برگر کینگ پس از سه چهارم پیشروی در صنعت در ترافیک ارزش، پیشنهادات ارزش خود را تسریع میکند.
علاوه بر این، در یادداشتی که بلومبرگ به دست آورد، برگر کینگ اعلام کرد که قصد دارد این وعده غذایی را قبل از اینکه مک دونالد معامله مشابه خود را در اواخر ژوئن لغو کند، دوباره راه اندازی کند. CNBC در ماه مه گزارش داد که مکدونالدز ایالات متحده یک وعده غذایی با ارزش ۵ دلار را برای یک ماه در ۲۵ ژوئن معرفی خواهد کرد. مشتریان میتوانند بین مکچیکن و مک دابل انتخاب کنند که همراه با مک ناگت چهار تکه، سیبزمینی سرخ کرده و نوشیدنی است.
برخلاف گلدن آرچز، برگر کینگ طبق یادداشتی که توسط تام کورتیس، رئیس برگر کینگ ایالات متحده و کانادا امضا شده است، قصد دارد غذای خود را «برای چند ماه» ارائه دهد.
یکی از سخنگویان برگر کینگ از طریق ایمیل به TODAY.com میگوید: «اولویت ما در BK این است که در تمام طول سال به مهمانان ارزش فوقالعاده ارائه کنیم – هرگز فقط برای یک ماه.
سخنگوی می افزاید که زنجیره تعادل «ارائه غذای خوشمزه و باکیفیت با قیمت منصفانه» را با «حفظ سودآوری قوی برای فرنچایزهای ما» برقرار می کند – این استراتژی شامل غذای 5 دلاری Your Way Meal، 5 دلاری Whopper Jr. Duos، بسته بندی های 2.99 دلاری و موارد دیگر است.
برگر کینگ قبلاً پیشنهادهای 5 دلاری Duo ارائه کرده بود که با انتخاب هر دو مورد از مجموعه ای از طعم های BK Royal Crispy Wrap و/یا Whopper Jr ارائه می شد.
آخرین اعلامیه این زنجیره در حالی منتشر میشود که طرفداران نارضایتی خود را از فست فودهای گران قیمت ابراز میکنند و زنجیرههایی مانند KFC و Starbucks کاهش فروش را گزارش میکنند.
مردم در مورد قیمت های چشمگیر فست فود در TikTok، X و فراتر از آن پست گذاشته اند. شکایات ویروسی در مورد هزینه 17 دلاری برای دو ساندویچ Filet O’ Fish و 3 دلاری برای یک هش براون نشان می دهد که قیمت ها این مشتریان را از خود دور کرده است. اکنون، از Buffalo Wild Wings گرفته تا Wendy’s، Pizza Hut و غیره، رستورانها بالاخره به گوش میرسند.
رستورانهای نشسته با سرویس سریع نیز به جنگهای ارزشی میپیوندند. در ماه آوریل، Denny’s بازگشت تخفیف های غذاخوری تمام روز خود را با قیمت پایین اعلام کرد که از 5.99 دلار شروع می شود، در حالی که Applebee’s و Chili’s نیز پیشنهادات کم هزینه خود را دارند.
جان پیتون، مدیر عامل شرکت Dine Brands (شرکت مادر Applebee و IHOP)، قبلاً به TODAY.com گفته بود که شرکت او به الگوهای مخارج مصرف کننده نگاه می کند و برای تغییر به سمت خریدهای متمرکز بر ارزش آماده است.
منبع:today